V Karlových Varech je to i letos jedna honosná róba za druhou. Patrně jednu z nejlepších vynesla herečka Aňa Geislerová, která tak svým tělem udělala reklamu oblíbenému pivu. Padlo na to 300 litrů zlatavého moku.
Šaty pro Aňu byly revoluční projekt, který vznikl v laboratořích Nanollose. Bylo vyrobeno 15 metrů organického materiálů, na který padlo 300 litrů piva Pilsner Urquell.
Ačkoliv se herečka nejdřív bála, aby nebyla na červeném koberci za chodící půllitr, spojení s Jakubem Polankou ji ubezpečilo, že to bude velká paráda. A nespletla se! O šatech se mluvilo všude, na sociálních sítích padají dodnes slova chvály a je vidět, že tahle marketingová akce se „plzničce“ opravdu povedla.
Plznička všude…
Není sice jediná, kdo má s Pilsner Urquell spolupráci, v Elle Lounge si dá vychlazené pivko i třeba Hana Vagnerová, pro zamýšlenou reklamu byla však Geislerová snad nejlepší volbou. Ono se už dlouho přeci říká, že pivo dělá hezká těla… Není toho právě Aňa důkazem?
Výroba probíhala tak, že se do piva naočkovala speciální bakterie, která po dvou týdnech spolu s mokem fermentovala a přeměnila látku na přírodní polymer. Želé, které vzniklo, se dále sušilo, čistilo a změkčovalo – až z toho byla tahle nádherná róba. Samozřejmě nechyběl ani proces voskování, aby měly šaty dostatečnou voděodolnost a lesk.
Reklamní akce roku?
Jestli tohle byl pro marketingové guru Pilsner Urquell reklamní záměr? Ovšem! A povedlo se jim to na jedničku. Snad žádná jiná reklama nedostala tento rok tolik pozornosti. Filmový festival je tradičně příležitostí, jak se ukázat. Už dříve se s ním spojily značky jako je Mattoni nebo Moët. Letos si ale velký díl pozornosti ukradnul právě zlatavý mok, který je pro Čechy už takřka národním skvostem.
Dáváme jedničku s hvězdičkou!
Zdroj: KVIFF, blesk.cz, Czech Crunch, redakce