19.5 C
Prague
Pondělí, 29 dubna 2024, 12:04
- Reklama -
DomůLifestyleKazma chtěl divákům rozdat miliony, místo toho se mluví o zklamání

Kazma chtěl divákům rozdat miliony, místo toho se mluví o zklamání

Kamil Bartošek si připravil ve středu předpremiéru dlouho očekávaného filmu pro desítky vyvolených. Každý z nich ale nadšený není! V recenzích zatím vede Karlos Vémola, který po filmu řekl, že ho sice nepochopil, ale bylo to skvělé.

Chystáte se na jeden z nejsledovanějších českých filmů současnosti? Provozovatelé kin přiznávají, že takový zájem ještě snad nezažili. Tisíce diváků bylo zvědavých, co si zase Kazma připravil. Dokonce se objevovaly zvěsti, že to bude jeden velký klam. A na plátně se žádný film neobjeví. To je ale už dávno minulostí. Jenže film má být z větší části vymyšlený. Nejde tak o další tradiční Kazmův „majstrštyk“.

Splaskne bublina očekávání?

Influenceři potvrdili, že filmu se diváci opravdu dočkají. A také hry, která se přenese do reality. Stojí to ale opravdu za to? Má údajně lidi mobilizovat k hazardu. Některá média ho dokonce nazývají jen chvalozpěvem na Kazmu, který si natočil on sám. Toho si všimli i některé známé osobnosti, kterým se snímek zase tolik nelíbil. A nebáli se to říct na sociálních sítích svým fanouškům. Další ho vynášeli do nebes a říkali, že tomu, kdo film uvidí, změní život. Jen Karlos Vémola je evidentně trochu zmatený…

Neříkej to nikomu

Nikdo nechce nic prozradit, mluví se o tom ale všude. Jak říká i herečka Dana Morávková – když nechceš, aby se něco provalilo, neříkej to prostě nikomu. A Kazma přeci není naivní. Věděl, že když udělá předpremiéru, něco se ven dostane. Média o tom budou psát. Proč by ne, když jim to udělá čísla. Ti, kteří jeho snímek s napětím očekávají, si rádi přečtou, co se na ně chystá. Nebyl tady ale větší marketing než samotný obsah?

Kazma tvrdil, že po premiéře filmu musí zmizet z republiky a vše za něj bude řešit advokátní kancelář. Jaký malér by to ale měl být? Ve filmu má být pár narážek na Fortunu a Primu. Právě televize má být ale jedním z jeho hlavních sponzorů. Takže je vše domluvené? Také sliboval, že nikdo neodejde z kina s prázdnou. Je tím myšlenka kartička s unikátním kódem, která má jednoho dovést k výhře?

Ideální adept do vedení firmy

Pravdou zůstává, že kdyby nějaká nadnárodní korporace hledala marketingového ředitele, byl by Kamil Bartošek takřka ideální. To, jakým způsobem dokáže stvořit mediální kampaň, je neuvěřitelné. Jeho jméno znají i ti, které nezajímá. O filmu vědí i ti, kteří se na něj nechystají. Reklama na film byla agresivní, masivní – prostě všude. Možná, že to tak opravdu má být.

I na finančního ředitele by se hodil. Je totiž zatím jediným, který stvořil dokonalý koncept, jak dostat lidi do kina několikrát za sebou. Když si koupíte pár vstupenek navíc, možná – ale fakt jen možná – získáte indicie, díky které najdete poklad v hodnotě několika milionů. Má jít o kód a web extra.cz tvrdí, že tajemný trezor stojí na pražském Výstavišti v Holešovicích. Kdo by nechtěl být milionář, že?

Fakt, že generálním partnerem filmu je advokátní kancelář, je jen třešničkou na dortu. Známý mystifikátor se totiž prý pokusí obelhat hazardní společnost, aby mohl spustit vlastní hazardní show. „Jediný film, který skončí v realitě,“ píše se všude. Spasitel, který sám sebe dokázal představit jako mocnou bytost. Takový je film, který stál přes 70 milionů. A na který čekala minimálně půlka republiky. O čem ale opravdu je? Dozvíme se to ještě?

Zdroj: redakce, extra.cz, Kinobox, fffilm.name

PODOBNÉ ČLÁNKY

NEJČTENĚJŠÍ

- Reklama -
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů