V době své největší slávy mohla mít Dagmar Patrasová v podstatě každého muže, na kterého by si ukázala, a nikdo by se tomu příliš nedivil. Byla neuvěřitelně sexy, což dokládá i fakt, že se jí dvořili herci z Ameriky nebo Japonska. Ona se však rozhodovala mezi dvěma Čechy, volba nakonec padla na Felixe Slováčka.
Patrasová byla na zájem zvyklá odmalička, navíc žila v bohatství, takže vztahy pro peníze určitě nepotřebovala. Jejím otcem byl totiž známý harfenista Karel Patras, který na Státní konzervatoři i na Akademii múzických umění v Praze vychoval celou řadu světové uznávaných harfistů.
Konec filmových rolí
Kdo by si nepamatoval její roli Manuely z filmu Vrchní, prchni, kde ukázala bradavku pod mokrými šaty? Zejména muži mohli mít ještě větší „posvícení“. Původně měla být Patrasová nahá celá, režisér Smoljak se však nechal „opít rohlíkem“ a drobnou lží o menstruaci.
Ve filmech ale Patrasová skončila dřív, než by si zřejmě sama přála. Důvodem byl její skok do světa dětí, dětské zábavy a písniček. Mimochodem, žížalu Julii vymyslel její manžel Felix Slováček, kterého si vzala přesto, že se o ni vážně ucházel i Michael Kocáb. Pro Dádu to znamenalo velmi lukrativní byznys, ovšem zároveň již zmíněné rozloučení se světem filmu.
Od sexsymbolu k hvězdě bulváru
Když dnes později narození zapnou počítač nebo se na internet podívají v mobilu, většinou Patrasovou vidí jen jako „hvězdu“ bulvárních médií. Problémy s alkoholem, Slováčkova nevěra a tak dále. To jsou tučná sousta.
Nemělo by se však zapomínat, že to tak nebylo vždycky. Patrasová byla ve své době sexsymbolem, což chvílemi připomíná i dnes.
Zdroje: ČSFD, Česká televize